Blog

Branża hotelarska w social media – podsumowanie roku 2014. Artykuł dla Social Footprint

Autor: Michał Nowakowski on 5 stycznia 2015 , Możliwość komentowania Branża hotelarska w social media – podsumowanie roku 2014. Artykuł dla Social Footprint została wyłączona

 

social-footprint-podsumowanie-2014-1-638„Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarnowana – problem w tym, że nie wiadomo która.” Tym przewrotnym branżowym powiedzeniem rozpocząć można rozważania na temat kondycji polskiej branży hotelarskiej w SM. Nie da się ukryć, że rynek usług hotelowych jest specyficzny w swym podejściu do marketingu 2.0, którym określić można ogół najbardziej palących zagadnień marketingowych ostatniej dekady (social media, content marketing, komunikacja dwustronna etc.) Dlaczego?

Postanowiliśmy nie opisywać praktyk poszczególnych obiektów, a opowiedzieć o nich w uogólnieniu, tak by móc pokazać pewne trendy i zachowania charakterystyczne dla całego sektora. Przeanalizowaliśmy fanpage 20 obiektów, m.in: Hotel Polonia Palace, Hotel Arłamów, Hotel Metropol, Bukovina, Hotele Gołębiowski i inne.  Co mówią nam o branży w szerszym ujęciu?

Zachęcamy do lektury!

Plik z artykułem w formacie PDF do obejrzenia tutaj > Branża hotelarska w social media – podsumowanie roku 2014

Cały raport w wersji on-line do przeczytania > tu.

Komentarze

Udostępnij ten wpis