Blog

“Grunt to podstawa” – Appetite4.pl dla magazynu Świat Hoteli

Autor: Michał Nowakowski on 27 listopada 2014 , Możliwość komentowania “Grunt to podstawa” – Appetite4.pl dla magazynu Świat Hoteli została wyłączona

Zrzut ekranu 2014-12-17 o 19.19.22“Ilekroć myślę o strategii marketingowej w końcu dochodzę do wniosku, że powinna ona być tworzona równocześnie z koncepcją biznesową i usługową obiektu. W takich idealnych warunkach tworzy się najbardziej spójne i długofalowe kampanie marketingowe. To wspaniała przygoda, ale i niezbyt dobry temat na artykuł z cyklu porad…”

“Marketing hotelowy krok po kroku” to krótki cykl, który poprowadzę na łamach prestiżowego magazynu branżowego Świat hoteli. Przybliżam w nim hotelarzom-marketingowcom najważniejsze zagadnienia i wyzwania jakie stoją przed nimi i ich obiektami w XXI wieku – czasie totalnego chaosu informatycznego.

“Grunt to podstawa” to przewrotny tytuł pierwszego artykuł, w którym pochylam się nad tematyką budowy i stałego udoskonalania strategii marketingowej hotelu. Mam nadzieję, że to krótkie wprowadzenie usystematyzuje zbiór zagadnień, które będę rozwijał w kolejnych odsłonach cyklu.

Zapraszam do przeczytania całego artykułu w wersji on line tutaj, od strony 33.

Życzę przyjemnej lektury.

Komentarze

Udostępnij ten wpis