Kariera

Chcesz widzieć, jak Twoje pomysły przybierają realne kształty i stają się
częścią miejsc, którymi jarają się ludzie?
Dołącz do nas i bierz udział w tworzeniu polskiego rynku HoReCa.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Jesteśmy zgranym, kilkunastoosobowym zespołem, który czuje się dobrze razem nie tylko w biurze.
  • Inwestujemy w poszerzanie Twoich kompetencji, opłacając staże i kursy oraz organizując wewnętrzne szkolenia.
  • Pracujemy w strukturze otwartej, wspólnie przekuwając problemy w rozwiązania.
  • Wierzymy w ludzki potencjał i wszechstronność. Nie narzucamy sobie formalnych ograniczeń – zdarza się, że grafik wymyśla u nas najlepsze hasło reklamowe, a social media ninja pisze press-kit, który trafia prosto do mediów.
  • W godzinach pracy często bywamy na mieście, a w szczególności w miejscach, które wspieramy. Degustacje, otwarcia, sesje zdjęciowe, konsultacje, imprezy – to smaczna część codzienności Appetite4.
  • Korzystamy z wiodących rozwiązań dedykowanych dla pracy w marketingu, social media i projektowaniu graficznym.
  • Nie jesteśmy korporacją. Decyzje podejmujemy szybko, a jeśli stosujemy procedury, to tylko w celu usprawnienia work-flow.
  • Nie mamy parcia na obecność w biurze po 8 godzin dziennie. Umożliwiamy też pracę zdalną.
  • Wciąż się rozwijamy i podnosimy sobie sami poprzeczkę, jednocześnie wyznaczając pewien standard dla całej branży marketingu HoReCa.
  • Mamy piękne, nowoczesne biuro ulokowane na poddaszu kamienicy w samym centrum miasta, przy ulicy Sławkowskiej.

Podoba Ci się?
Zobacz na jakie stanowiska obecnie rekrutujemy!

Jesteś wulkanem kreatywności, ale potrafisz także pokornie podążać ścieżką wytyczoną przez brand book? Photoshop i Ilustrator to Twoje codzienne narzędzia pracy? Nie masz problemu zarówno ze składem tekstu do druku, jak również ze zrobieniem prostej animacji na fejsa? Chcesz pracować z nami w klimatycznym biurze typu open space na poddaszu w jednej z kamienic w samym sercu Krakowa? W takim razie właśnie Ciebie szukamy!

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Projektowanie materiałów graficznych do druku i wykorzystania w internecie według wytycznych zespołu / osoby prowadzącej projekt.
  • Współpraca z zespołem przy tworzeniu koncepcji marki od strony merytorycznej, jak i graficznej.
  • Kreacja logo i elementów key visual.
  • Odwiedziny w lokalach naszych Kontrahentów, abyś mógł lepiej zrozumieć ich biznes i dzięki temu projektować bardziej odpowiadające ich realiom materiały. Nie pracujemy tylko zza biurka!

Wymagane umiejętności:

  • Znajomość programów graficznych marki Adobe: Photoshop, InDesign, Ilustrator.
  • Udokumentowane doświadczenie projektowe w zakresie: tworzenia i składania materiałów do druku (menu, ulotki, standy, billboardy etc.), tworzenia grafik i obróbki zdjęć na potrzeby social media.
  • Znajomość zagadnień związanych z brandingiem – udokumentowane doświadczenie w kreacji logo, elementów key visual etc.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodne komunikowanie się w sprawach związanych z wykonywaniem swoich zadań.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu UX oraz Web Design będą dodatkowym atutem, ale tylko pod warunkiem spełniania powyższych wymagań.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw programów do animacji z pakietu Adobe: After Effect, Animate.
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.

Świetny angielski w mowie i piśmie Co otrzymasz w zamian (to się zmienia dla każdego stanowiska):

  • Wynagrodzenie w przedziale 4.000 – 6.000 netto (przy umowie b2b, ale możliwe też inne formy zatrudnienia), uzależnione od Twoich umiejętności.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.
  • Pyszną, jasno paloną kawę z aeropressu, którą wypijesz w klimatycznym biurze typu open-space na poddaszu jednej z kamienic przy ul. Sławkowskiej.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:

  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz.
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz linki do swoich zewnętrznych portfolio i do innych rzeczy, którymi chciałbyś się nam pochwalić.

Prosimy o zawarcie w swoim CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wyślij zgłoszenie na rekrutacja@appetite4.pl

Jesteś urodzonym liderem? Chętnie przejmujesz inicjatywę oraz nie masz problemu z ponoszeniem odpowiedzialności za swoje decyzje? Charakteryzują Cię pewność siebie, charyzma i energia, którą potrafisz zarażać innych? Lubisz prowadzić zróżnicowane projekty,  szukasz wciąż nowych wyzwań, a świat gastronomii to dla Ciebie coś więcej niż jedno wyjście w miesiącu na obiad do restauracji z polską kuchnią? Jeśli na większość pytań odpowiadasz twierdząco, a do tego mieszkasz w Krakowie, to koniecznie napisz do nas!

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Kompleksowe prowadzenie wybranych klientów na wszystkich etapach realizacji projektu – kontakt i konsultacje.
  • Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w zakresie realizacji projektu klienta.
  • Opracowywanie strategii i nadzór nad realizacją.
  • Wytyczanie kierunku rozwoju marki – koncepcja, implementacja i ewaluacja.
  • Aktywne proponowanie nowych rozwiązań marketingowych odpowiadających specyfice konkretnych marek, jak również odpowiadanie na ich bieżące potrzeby.
  • Zarządzanie pracą zespołu, dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów i najlepszą logistykę projektów: współpraca z grafikiem, social media managerem, copywriterem, fotografem.
  • Tworzenie koncepcji akcji marketingowych, procedur ich wdrożenia, budżetowanie oraz ocena jakości wykonania.
  • Briefowanie konkretnych materiałów reklamowych (dobór zdjęć oraz grafik, tworzenie tekstów, dbałość o poprawność i innowacyjność powstających kreacji reklamowych).
  • Współpraca z podwykonawcami: drukarnie, media, tłumacze, influencerzy/ blogerzy etc.
  • Monitorowanie aktualnych trendów w marketingu, PR oraz branży HoReCa i FMCG.

Wymagane umiejętności

  • Minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branżach: reklamowej lub IT na stanowiskach związanych z marketingiem.
  • Biegłość w tworzeniu strategii marketingowych w kanałach online i offline.
  • Dobre zorientowanie w tematyce działania social media, aktualnych trendów i rozwiązań.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektowaniu graficznym: branding, akcydensy, materiały sprzedażowe i POS.
  • Zrozumienie dla wymagań biznesowych i oczekiwań klienta.
  • Duża samodzielność oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
  • Kreatywność.
  • Potwierdzone w praktyce zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Nadzwyczajną umiejętność organizacji pracy swojej i innych oraz elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniających warunków pracy na rzecz klienta.
  • Gotowość i otwartość na wyzwania związane z zarządzaniem zespołem oraz godzeniem często sprzecznych ze sobą interesów.
  • Znajomość pakietów iWork / MS Office, środowiska Google Drive oraz Google Docs.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Toggl/Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:

  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz krótki opis 2 projektów, w których realizacji uczestniczyłaś/eś:
    • najlepszego, opisując swoje zadania i dlaczego wszystko wyszło super,
    • najgorszego, opisując swoje zadania i co sprawiło, że się nie udał lub, że po prostu nie przyniósł Ci satysfakcji.

Co otrzymasz w zamian:

  • Wynagrodzenie w przedziale 3.000 – 5.000 PLN uzależnione od Twoich początkowych kwalifikacji.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.
  • Pyszną, jasno paloną kawę z aeropressu, którą wypijesz w klimatycznym biurze typu open-space na poddaszu jednej z kamienic przy ul. Sławkowskiej.

Prosimy o zawarcie w swoim CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

 

Wyślij zgłoszenie na rekrutacja@appetite4.pl

Jesteś urodzonym liderem? Chętnie przejmujesz inicjatywę oraz nie masz problemu z ponoszeniem odpowiedzialności za swoje decyzje? Charakteryzują Cię pewność siebie, charyzma i energia, którą potrafisz zarażać innych? Lubisz prowadzić zróżnicowane projekty,  szukasz wciąż nowych wyzwań, a świat gastronomii to dla Ciebie coś więcej niż jedno wyjście w miesiącu na obiad do restauracji z polską kuchnią? Jeśli na większość pytań odpowiadasz twierdząco, a do tego mieszkasz w Gdańsku, to koniecznie napisz do nas!

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Kompleksowe prowadzenie wybranych klientów na wszystkich etapach realizacji projektu – kontakt i konsultacje.
  • Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w zakresie realizacji projektu klienta.
  • Opracowywanie strategii i nadzór nad realizacją.
  • Wytyczanie kierunku rozwoju marki – koncepcja, implementacja i ewaluacja.
  • Aktywne proponowanie nowych rozwiązań marketingowych odpowiadających specyfice konkretnych marek, jak również odpowiadanie na ich bieżące potrzeby.
  • Zarządzanie pracą zespołu, dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów i najlepszą logistykę projektów: współpraca z grafikiem, social media managerem, copywriterem, fotografem.
  • Tworzenie koncepcji akcji marketingowych, procedur ich wdrożenia, budżetowanie oraz ocena jakości wykonania.
  • Briefowanie konkretnych materiałów reklamowych (dobór zdjęć oraz grafik, tworzenie tekstów, dbałość o poprawność i innowacyjność powstających kreacji reklamowych).
  • Współpraca z podwykonawcami: drukarnie, media, tłumacze, influencerzy/ blogerzy etc.
  • Monitorowanie aktualnych trendów w marketingu, PR oraz branży HoReCa i FMCG.

Wymagane umiejętności:

  • Minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branżach: reklamowej lub IT na stanowiskach związanych z marketingiem.
  • Biegłość w tworzeniu strategii marketingowych w kanałach online i offline.
  • Dobre zorientowanie w tematyce działania social media, aktualnych trendów i rozwiązań.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektowaniu graficznym: branding, akcydensy, materiały sprzedażowe i POS.
  • Zrozumienie dla wymagań biznesowych i oczekiwań klienta.
  • Duża samodzielność oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
  • Kreatywność.
  • Potwierdzone w praktyce zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Nadzwyczajną umiejętność organizacji pracy swojej i innych oraz elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniających warunków pracy na rzecz klienta.
  • Gotowość i otwartość na wyzwania związane z zarządzaniem zespołem oraz godzeniem często sprzecznych ze sobą interesów.
  • Znajomość pakietów iWork / MS Office, środowiska Google Drive oraz Google Docs.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Toggl/Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:

  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz krótki opis 2 projektów, w których realizacji uczestniczyłaś/eś:
    • najlepszego, opisując swoje zadania i dlaczego wszystko wyszło super,
    • najgorszego, opisując swoje zadania i co sprawiło, że się nie udał lub, że po prostu nie przyniósł Ci satysfakcji.

Co otrzymasz w zamian:

  • Wynagrodzenie w przedziale 3.000 – 5.000 PLN uzależnione od Twoich początkowych kwalifikacji.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.

Prosimy o zawarcie w swoim CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wyślij zgłoszenie na rekrutacja@appetite4.pl

Lubisz grę słowem i zabawę obrazem? Masz kreatywną duszę i wyrazisty styl? Nakręca Cię burza mózgów, a zamiast serialu wolisz oglądać skaczące słupki zasięgu Twojej ostatniej kreacji? Łączysz w sobie cechy cierpliwego rzemieślnika i skrupulatnego analityka? Dołącz do naszego zespołu i zacznij tworzyć porywające historie zaklęte w zdjęciach, grafikach i tekstach. Wspólnie zbierzemy tysiące lajków i zbudujemy zaangażowane społeczności fanów dla naszych klientów.

 

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Osiąganie celów wyznaczonych dla projektu w zakresie SM, założonych wcześniej jako KPI przy odpowiednim ROI.
  • Opracowanie strategii komunikacji marki w wybranych kanałach Social Media.
  • Tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marki na platformach: Instagram, Facebook; YouTube; Trip Advisor, Google Miejsca.
  • Samodzielne przygotowanie treści (grafiki/ zdjęcia, copy).
  • Współpraca z grafikiem przy przygotowaniu bardziej zaawansowanych grafik, animacji, filmów.
  • Koordynacja i nadzór produkcji materiałów foto i video we współpracy z fotografem – obecność na sesjach, przygotowanie scenariuszy sesji i określenie zapotrzebowania.
  • Przygotowanie harmonogramów postów w cyklach 1- i 2-tygodniowych.
  • Publikacja materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem, reagowanie i angażowanie społeczności do dyskusji.
  • Prowadzenie działań reklamowych w oparciu o cele klienta oraz posiadany budżet miesięczny.
  • Optymalizacja kampanii pod względem kosztów i efektywności.
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie prowadzonych działań.
  • Śledzenie i znajomość trendów w mediach społecznościowych.
  • Bezpośredni kontakt z klientem.

Wymagane umiejętności:

  • Minimum 3-letnie, udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji kreatywnej / marketingowej.
  • Tworzenie i implementacja długotrwałych strategii SM.
  • Budowa dobrego wizerunku marki i moderacja zaangażowania klientów.
  • Rozległa wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia komunikacji w SM, zwłaszcza dla marek lokalnych.
  • Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań reklamowych.
  • Znajomość Managera Reklam, Managera Firmy oraz Power Editora.
  • Minimum podstawowa znajomość pakietu Adobe (przede wszystkim Photoshop).
  • Korzystanie z oprogramowania zewnętrznego typu Planol.ly, Later oraz Bit.ly.
  • Doskonała umiejętność pisania krótkich i perswazyjnych tekstów
  • Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym w mowie i piśmie.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.
  • Podstawowa znajomość obsługi WordPress oraz programów do wysyłki Newslettera typu: Freshmail, eDrone.
  • chęć poszerzania wiedzy w zakresie obsługi programów graficznych.

Co otrzymasz w zamian:

  • Wynagrodzenie w przedziale 2.500 – 4.000 PLN uzależnione od Twoich umiejętności.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.
  • Pyszną, jasno paloną kawę z aeropressu, którą wypijesz w klimatycznym biurze typu open-space na poddaszu jednej z kamienic przy ul. Sławkowskiej.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:

  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz.
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz linki do minimum 3 profili, które prowadzisz/prowadziłeś i opisz jaki był zakres Twoich działań i obowiązków na rzecz konkretnego klienta.

Prosimy o zawarcie w swoim CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wyślij zgłoszenie na rekrutacja@appetite4.pl

Lubisz grę słowem i zabawę obrazem? Masz kreatywną duszę i wyrazisty styl? Nakręca Cię burza mózgów, a zamiast serialu wolisz oglądać skaczące słupki zasięgu Twojej ostatniej kreacji? Łączysz w sobie cechy cierpliwego rzemieślnika i skrupulatnego analityka? Dołącz do naszego zespołu i zacznij tworzyć porywające historie zaklęte w zdjęciach, grafikach i tekstach. Wspólnie zbierzemy tysiące lajków i zbudujemy zaangażowane społeczności fanów dla naszych klientów.

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Osiąganie celów wyznaczonych dla projektu w zakresie SM, założonych wcześniej jako KPI przy odpowiednim ROI.
  • Opracowanie strategii komunikacji marki w wybranych kanałach Social Media.
  • Tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marki na platformach: Instagram, Facebook; YouTube; Trip Advisor, Google Miejsca.
  • Samodzielne przygotowanie treści (grafiki/ zdjęcia, copy).
  • Współpraca z grafikiem przy przygotowaniu bardziej zaawansowanych grafik, animacji, filmów.
  • Koordynacja i nadzór produkcji materiałów foto i video we współpracy z fotografem – obecność na sesjach, przygotowanie scenariuszy sesji i określenie zapotrzebowania.
  • Przygotowanie harmonogramów postów w cyklach 1- i 2-tygodniowych.
  • Publikacja materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem, reagowanie i angażowanie społeczności do dyskusji.
  • Prowadzenie działań reklamowych w oparciu o cele klienta oraz posiadany budżet miesięczny.
  • Optymalizacja kampanii pod względem kosztów i efektywności.
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie prowadzonych działań.
  • Śledzenie i znajomość trendów w mediach społecznościowych.
  • Bezpośredni kontakt z klientem.

Wymagane umiejętności:

  • Minimum 3-letnie, udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji kreatywnej / marketingowej.
  • Tworzenie i implementacja długotrwałych strategii SM.
  • Budowa dobrego wizerunku marki i moderacja zaangażowania klientów.
  • Rozległa wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia komunikacji w SM, zwłaszcza dla marek lokalnych.
  • Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań reklamowych.
  • Znajomość Managera Reklam, Managera Firmy oraz Power Editora.
  • Minimum podstawowa znajomość pakietu Adobe (przede wszystkim Photoshop).
  • Korzystanie z oprogramowania zewnętrznego typu Planol.ly, Later oraz Bit.ly.
  • Doskonała umiejętność pisania krótkich i perswazyjnych tekstów.
  • Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym w mowie i piśmie.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.
  • Podstawowa znajomość obsługi WordPress oraz programów do wysyłki Newslettera typu: Freshmail, eDrone.
  • chęć poszerzania wiedzy w zakresie obsługi programów graficznych.

Co otrzymasz w zamian:

  • Wynagrodzenie w przedziale 2.200 – 3.500 PLN uzależnione od Twoich umiejętności.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:

  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz.
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz linki do minimum 3 profili, które prowadzisz/prowadziłeś i opisz jaki był zakres Twoich działań i obowiązków na rzecz konkretnego klienta.

Prosimy o zawarcie w swoim CV poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Wyślij zgłoszenie na rekrutacja@appetite4.pl