Blog

“Komunikacja wizualna restauracji” – artykuł dla magazynu Nowości Gastronomiczne

Autor: Michał Nowakowski on 25 września 2015 , Możliwość komentowania “Komunikacja wizualna restauracji” – artykuł dla magazynu Nowości Gastronomiczne została wyłączona

Będę kontrowersyjny – uważam, że choć jako kraj zrobiliśmy w ciągu ostatnich 15 lat ogromny postęp w zakresie komunikacji marketingowej w ogóle, tak jednocześnie jej wizualna część jest nadal jedną z najsłabszych. Dotyczy to zarówno gastronomii, jak i każdej innej branży. Na ulicach nadal z każdego zakamarka straszą wypłowiałe billboardy, wygląd reklamy w gazecie nie ma nic wspólnego ze stroną internetową, a na Facebooku w ogromnej większości używamy „pożyczonych” z wyszukiwarki Google grafik. Co z tym fantem zrobić? Zacznij od własnego podwórka!

kmunikacja wizualna„Komunikacja wizualna restauracji” to cykl artykułów na łamach magazynu Nowości Gastronomiczne, w których dzielę się przemyśleniami na temat nowych wyzwań w kreowaniu świadomości marki restauracji, kawiarni i innego rodzaju lokali. Pierwszy artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu pisma, którego elektroniczne wydanie możecie znaleźć tutaj (od strony 40).

Klasycznie również udostępniam skan w pliku .pdf, życząc jednocześnie przyjemnej lektury.

Komentarze

Udostępnij ten wpis