Blog

“Niespodziewane zwroty akcji” – Appetite4 dla magazynu Świat Hoteli

Autor: Michał Nowakowski on 20 marca 2015 , Możliwość komentowania “Niespodziewane zwroty akcji” – Appetite4 dla magazynu Świat Hoteli została wyłączona

Zrzut ekranu 2015-06-11 o 11.06.01“Przełom roku jak zwykle wzbudza u mnie chęć podzielenia się z Państwem przemyśleniami dotyczącymi aktualnej kondycji marketingu w branży oraz opisania jej w kategorii wyzwań na kolejne miesiące i lata. Jak postaram się udowodnić – stoimy u progu zmian, które dokonując się obok nas (bo niekoniecznie na naszych oczach) całkowicie zmieniają kontekst komunikacji na linii marka – gość, wymuszając na nas tym samym nowe sposoby działania…”

“Niespodziewane zwroty akcji” to drugi artykuł z cyklu “Marketing hotelowy krok po kroku” który prowadzę na łamach magazynu branżowego Świat hoteli. Znajdziecie w nim moje przemyślenia na temat aktualnej kondycji marketingu w branży HoReCa oraz prognozy na najbliższy rok – czy jesteśmy gotowi na zmiany? Przeczytajcie koniecznie!

Plik z artykułem w formacie PDF do obejrzenia tutaj > Niespodziewane zwroty akcji

Życzę przyjemnej lektury.

Komentarze

Udostępnij ten wpis