Szkolenia i konsultacje

Chcesz sam poznać możliwości reklamy w Social Media Twojego obiektu/lokalu? Przygotowaliśmy dla Ciebie indywidualne szkolenia z zakresu obsługi mediach społecznościowych, dostosowane do potrzeb i możliwości branży HoReCa! Ciekawe case study, praktyczne zadania pozwolą Ci działać na własną rękę!

Szkolenia z zakresu Social Media (podstawowe)

10 lat temu mówiono ``Jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz!``. Teraz tak właśnie można powiedzieć o działaniach w Social Media. Przedstawimy najważniejsze kanały i narzędzia oraz wskażemy nowe trendy, które możesz wykorzystać dla promocji swojego biznesu.

  • kanały Social Media – idealne dla branży HoReCa
  • podstawy tworzenia strategii
  • dobre i złe praktyki
  • kampanie reklamowe Facebook Ads
  • praktyka na przykładzie Twojego obiektu

Szkolenia z zakresu Social Media (rozszerzone)

Masz apetyt na więcej? Jeśli znasz już podstawy, skorzystaj z naszego szkolenia rozszerzonego, pogłębiaj kompetencje i wykorzystuj potencjał SM by przekuć go na wymierne korzyści biznesowe i finansowe!

  • analiza statystyk i jej wpływ na kreowanie strategii
  • zaawansowane kampanie FB Ads z wykorzystaniem dodatkowych narzędzi
  • komunikacja multiplatformowa
  • aktualne trendy
  • ćwiczenia i zadania na przykładzie Twojego obiektu

Konsultacje z prowadzenia działań w Social Media

Wiesz już dużo na temat Social Media, ale chciałbyś wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami! Chętnie pomożemy rozwinąć Twoją strategię, odpowiemy na trudne pytania i razem zastanowimy się nad lepszymi rozwiązaniami!

  • analiza przypadku
  • propozycje możliwych rozwiązań
  • zarządzanie kryzysowe
  • doradztwo
  • konsultacje online

Analiza dotychczasowych działań marketingowych

Spójrz na swoją ofertę oczami klientów i dowiedz się, czego jej brakuje. My natomiast spojrzymy na Ciebie krytycznym okiem i podpowiemy, jak angażować i budować zaufanie Twoich klientów.

  • analiza wizerunku
  • analiza jakości przekazu marketingowego
  • analiza działań w Social Media
  • wsparcie w zarządzaniu kryzysowym