Air Hotel

Na wyżynach gościnności

Realizacja: Luty 2015 – Czerwiec 2015

Wyzwanie

Dzięki naszej współpracy z partnerami z Hotel Consulting Group zostaliśmy zaproszeni do stworzenia koncepcji marketingowej oraz brandingu dla powstającego w 2015 roku hotelu zlokalizowanego zaraz przy Okęciu. Klient docelowy został sklasyfikowany jako gość tranzytowy, korzystający z oferty albo w czasie podróży służbowej samochodem, albo czekający na przesiadkę do innego samolotu. Prowadząca dla Inwestora firma HCG postawiła na koncept, w którym oferując standard 3* obiekt będzie sklasyfikowany jako 2*, aby przyciągać atrakcyjną ceną i wyróżniającą się na tle konkurencji ofertą.

Nam przyszło stworzyć zatem markę niezobowiązującą, prostą i… lekką (jak powietrze) dla portfela.

Rozwiązanie

Od początku oczywistym było dla nas, że musimy postawić na prosty komunikat do gościa docelowego – korzystającego z lotniska, szukaliśmy więc anglojęzycznego słowa, które w jakiś sposób nawiązywać będzie do lotniska, awiacji, unoszenia się i nagle zdaliśmy sobie sprawę, że odpowiedź jest wszędzie wokół nas.

To powietrze. W taki sposób powstał pomysł na claim “Na wyżynach gościnności” oraz nazwę dźwięczną i prostą do zapamiętania – Air Hotel.

Branding & way-finding

Zajęliśmy się także całą sferą wizualną nowo-powstającej inwestycji. W ramach prac nad brandingiem przygotowaliśmy:

  • projekt logo hotelu,
  • logo w formacie przestrzennym, które umieściliśmy później na elewacji,
  • wszystkie elementy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (numery pokoi, way-finding, projekty wizualnego wydzielenia stref hotelowych),
  • klasyczne druki reklamowe i materiały sprzedażowe (wizytówki, ulotki, banery oraz foldery ofertowe).

17807615_1686336361659618_4214587375762184893_o
air

Digital marketing oraz WWW

W ramach współpracy opracowaliśmy teksty marketingowe oraz zaprojektowaliśmy stronę www hotelu, którą podpięliśmy pod zewnętrzny system booking engine. Dzięki takiemu rozwiązaniu obsługa hotelu ma nie tylko wizytówkę swojego obiektu, ale również narzędzie w organizacji codziennej pracy.

Rezultat

Air Hotel od początku cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Gości do tego stopnia, że Inwestor postanowił rozbudować go o drugi, znacznie większy budynek.
Właścicielowi życzymy dalszych sukcesów, a wszystkich, którzy dotarli do tego miejsca w opisie zapraszamy oczywiście do odwiedzenia obiektu

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas