Barokowa ewolucja!

W 2015 roku pojawił się nowy właścicie lokalul, który chciał uczynić go coctailbarem i klubem klasy premium

Realizacja: Styczeń 2015 – Maj 2015

Wyzwanie

Baroque Cocktailbar&Music był znanym lokalem na krakowskim rynku, jednak nie cieszył się zbyt dobrą reputacją. Kojarzony był raczej z działającym tylko w weekendy klubem/dyskoteką. Nowy właściciel chciał zmienić to miejsce w najbardziej ekskluzywny lokal w segmencie cocktail barów / klubów premium i to zadanie powierzył właśnie nam.

Jak zmienić postrzeganie znanego już miejsca? W jaki sposób dotrzeć do mieszkańców Krakowa i turystów klasy premium? To problemy z jakim musieliśmy się zmierzyć.

Rozwiązanie

Od samego początku współpracy naszym punktem wyjścia była grupa docelowa, którą sobie określiliśmy jako kluczową dla funkcjonowania tego lokalu. Byli to: zamożni mężczyźni oraz kobiety w wieku 30+. Aby do nich dotrzeć głównie skupiliśmy się na graniu skojarzeniami i symbolami, a nie prostymi obrazami przedstawiającymi restaurację czy zdjęcia z szalonej nocy.

Billboardy & Plakaty

Nasze działania w dużej mierze skupiły się na kampanii outdoorowej. Wykonaliśmy wiele projektach graficznych plakatów reklamujących imprezy w lokalu oraz billboardów, które wisiały w znanych lokalizacjach w Krakowie. Nie skupialiśmy się na pokazywaniu klubu i koktajli – tylko na skojarzeniach związanych z naszą grupą docelową: pani grająca w golfa z tekstem „najpierw trening, później baroque”, pani z torbami wychodząca z willi „najpierw zakupy, później…”, mężczyzna przy drapaczach chmur „najpierw interesy, później baroque” etc.  Patrząc na te billboardy w odbiorcach od razu budziły się skojarzenia, że mają doczynienia z produktem/lokalem klasy premium.

1
2
3

Stworzyliśmy całą serię plakatów...

4
1

... oraz billboardów, które wisiały na terenie całego Krakowa.

2
3

Przejęliśmy także profil na Facebook’u, który istniał już od kilku lat, ale był mocno zaniedbany i prowadzony bardzo nieregularnie. Stworzyliśmy strategię, która miała być ściśle związana z kampanią outdoorową. Głównie skupiliśmy się na cocktailbarze i cocktailach (należy wspomnieć, że lokal miał także działającą restauracją, którą celowo pomijaliśmy w komunikacji), dodatkowo na fanpage’u pojawiały się także zapowiedzi oraz relacje z imprez i koncertów.

Kto zna odpowiedź? ;) Cosmopolitan głównie rozreklamowała Marilyn Monroe, ale był też bardzo znany w serialu "Seks w wielkim mieście" :) A jak jest z naszymi fankami - też go lubicie? ;)

Opublikowany przez Baroque Food & Style Środa, 20 maja 2015

Chivas Prince to cocktail autorstwa Danniego Undhammara z Porto Praga. Jego składnikami są: cukier waniliowy, świeży sok...

Opublikowany przez Baroque Food & Style Środa, 13 maja 2015

Rezultaty

Przez te kilka miesięcy współpracy w dużej mierze przejęliśmy komunikację marketingową klienta wspierając go we wszystkich działaniach. Udało nam się uspójnić strategię, a przede wszystkim materiały wizualne, które były wykorzystywane przez długi czas po zakończeniu naszych działań.

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas