Najlepsze mono-desery w Trójmieście!

Po latach współpracy w cukiernictwie dwóch mistrzów w swoim fachu stworzyli krainę, gdzie swoim kunsztem będą mogli obdarować fanów słodyczy.

Realizacja: Lipiec 2017 – Wrzesień 2017

Wyzwanie

Na drodze do otwarcia musieliśmy jednak stanąć przed nietypowymi dla nas warunkami – czekało już na nas gotowe wnętrze i branding, który w żaden sposób nie korespondował z nim. Dodatkową motywacją do sprawnego działania był czas – otwarcie dosłownie za parę tygodni. Nie było więc miejsca na radykalne zmiany i rozpoczęcia prac od nowa. Musieliśmy działać z gotowym wnętrzem i silnymi osobowościami właścicieli.

Kolejnym trudnym punktem dla Cremo była lokalizacja – do centrum jest naprawdę blisko, jednak jest to jedna z bocznych uliczek o której trzeba wiedzieć i znać drogę. Pomimo pozornie niewielkiej odległości – brak na niej turystów i przypadkowych przechodniów.

Rozwiązanie

Naszą propozycją wyjścia z sytuacji był pakiet na start dla właścicieli – stworzyliśmy podstawy do działania i pokazaliśmy jak działać. Jeszcze przed otwarciem przygotowaliśmy nowe elementy identyfikacji wizualnej w oparciu o świeżo powstałe wnętrze i elementy wystroju, z pomocą fotografki – Mariki Morawiec, przygotowaliśmy content fotograficzny oraz zbudowaliśmy nową strategię działań w mediach społecznościowych.

Główną ideą, która przyświecała nam jednak w działaniach to nieszablonowe podejście. Widzieliśmy jak działają konkurencyjne marki. Nam zależało aby Cremo było wyjątkowe – zarówno w kunszcie jaki serwują właściciele w swoich deserach jak i w komunikacji na lokalnym rynku.

Po wprowadzeniu marki na rynek i pokazaniu jak strategię przekuwać w działanie, oddaliśmy markę w ręce właścicieli trzymając kciuki za dalsze sukcesy.

Stocznia, morze i Neptun

Na start działalności Cremo przygotowaliśmy też i przeprowadziliśmy kampanię pre-openingową opartą na lokalnych motywach stoczni i historii Gdańska.

Na wakacje Cremo zaserwowało wyjątkowe lody - z digital'u do offline'u

Użytkownikom zaproponowaliśmy konkursy – nie lubimy jednak kopiować znanych motywów na pobudzenie aktywności.

Postanowiliśmy wymieszać rzeczywistość ze światem wirtualnym i wśród deserów Cremo schować Złoty Fondant – ciastko z wyjątkowym, złotym nadzieniem. Gość, który trafił płynne złoto we wnętrzu swojego deseru wygrywał vouchery, które zapewniały radość w czasie kolejnych wizyt w cukierni.

Otwarcie lokalu było zaplanowane w czasie wraz z okresem letnim i czasem, kiedy każdy z nas marzy tylko o chwili ochłody. Wyszliśmy więc w naszych działaniach użytkowników na przeciw i drugi konkurs oddawał ludziom prawo głosu co do nowego smaku lodów.

Z miłości do słodkości! 😍

Opublikowany przez Cremo Wtorek, 15 sierpnia 2017

Dziś z precyzją NASA trafiamy w gusta fanów solonego karmelu 😁 Chrupiące nadzienie poderwie Was bardziej od...

Opublikowany przez Cremo Piątek, 25 sierpnia 2017

Odwiedziliście już naszą stocznię słodkości? 😊 Waszej uwadze polecamy wyborne praliny:🍫 ✔ Gorzka czekolada Abinao 85%...

Opublikowany przez Cremo Niedziela, 30 lipca 2017

Takich słodkich jak ich dwóch, nie ma ani jednego! 😁Paweł - zaledwie 24- letni cukiernik, chocolatier, dla którego...

Opublikowany przez Cremo Wtorek, 1 sierpnia 2017

Otwarcie Cremo w Gdańsku to kolejny powód żeby zobaczyć morze… słodkości! 😍 ➡ Oznaczcie w komentarzu osobę, którą...

Opublikowany przez Cremo Sobota, 15 lipca 2017

Od środy do niedzieli (12.07-16.07) świętujcie z nami otwarcie CREMO 😊Do każdej kawy, wyborna pralina zupełnie za...

Opublikowany przez Cremo Środa, 12 lipca 2017
Rezultat

Stworzyliśmy wyjątkową markę na lokalnym trójmiejskim rynku, która nie boi się sięgać po historyczne odwołania na swoje własne potrzeby. Dzięki wprowadzeniu i pakietowi startowemu wyposażyliśmy właścicieli we wszystko czego mogą potrzebować, aby Cremo rosło w siłę i z każdym kolejnym dniem podbijało swoimi mono-deserami serca smakoszy deserów.

+ 0

nowych fanów w 3 miesiące.

0

niestandardowe konkursy wyzwalające w użytkownikach aktywności.

0

autorskie posty jakie wprowadziły Cremo w trójmiejski świat cukierni i kawiarni.

0

różnych projektów druków i materiałów 3D przygotowaliśmy dla Cremo, które teraz możecie oglądać w lokalu

Opinie

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas