Kobiety za bar!

Ogólnoświatowy projekt marki Bols Genever ma na celu wspieranie kobiet pracujących za barem. Zorganizowaliśmy jedyny w Polsce event pod nazwą Girls wi

Realizacja:

Wyzwanie

Girls with BOLS to autorski program Kate Gervin, amerykańskiej barmanki, która w 2015 roku wygrała prestiżowy konkurs World Class. Wygrana to budżet marketingowy na realizację dowolnego celu związanego z szerzeniem kultury cocktailowej na świecie. Kate postanowiła zająć się wsparciem kobiet pracujących za barem. Budowaniem ich pewności siebie, promocją barmanek w zmaskulinizowanym jeszcze do niedawna świecie barmańskim i inspirowaniem ich do dalszego rozwoju. Pomysłodawczyni wspierana przez markę Bols Genever postanowiła wyjść z działaniami poza swój kontynent i rozszerzyć je na Europę. Dzięki temu trafiła do Polski, gdzie za rekomendacją lokalnych brand managerów poprosiła nas o wsparcie przy organizacji jedynego wydarzenia pod egidą GWB w Polsce.

Naszym zadaniem była kompleksowa obsługa wydarzenia. Od wyboru miejsca i jego pełnej aranżacji, przez dostarczenie cateringu po realizację dźwiękowo-wizualną, oprawę graficzną, a nawet przygotowanie prezentów dla uczestniczek szkolenia. Zobaczcie jak to zrobiliśmy.

Co zrobiliśmy

Obiekt i infrastruktura

  • Wybór miejsca organizacji eventu - Pin Up Studio, Nowogrodzka, Warszawa
  • Aranżacja wnętrz (stoły, krzesła, bar, pufy)
  • Elementy wystroju (żywe kwiaty, sztuczna trawa kolorowe oświetlenie, sznurki na pranie etc.)
  • Materiały POS

Realizacja audio-wideo

  • Udźwiękowanie sal, w których odbywał się event
  • Realizacja dźwięku (mikrofony, porty słuchawkowe, nagłośnienie prelekcji)
  • Rozmieszczenie telewizorów LCD wyświetlających materiały reklamowe marki bols Genever

Obsługa cateringowa

  • Ciepłe i zimne przekąski
  • Napoje bezalkoholowe ciepłe i zimne
  • Cocktaile przygotowywane przez profesjonalnych barmanów na żywo

Grafika, materiały POS, prezenty

  • Określenie KV wydarzenia spójnego z bazowymi założeniami globalnymi koncernu
  • Projekty materiałów POS: standów, podświetlanych banerów, ścianki foto
  • Projekty materiałów użytkowych: menu, lista gości, zaproszenia imienne
  • Projekty i wykonanie upominków: koszulki GWB, organizery sygnowane przez markę BOLS, dyplomy a’la kartki z wakacji, papier pakowy
Rozwiązanie

Ogólny rider techniczny Girls With BOLS określał jasno, że dominujące kolory komunikacji projektu to czerń, biel i odcienie szarości, tak więc mają być przygotowywane wszystkie materiały graficzne, POS i użytkowe. W związku z tym szukaliśmy miejsca, które umożliwi nam pełną aranżację przestrzeni, by placement marki był widoczny i jednocześnie nie gryzł się z całością przestrzeni. Nasz wybór padł na studio fotograficzne. Przestronne, w 100% białe i posiadające ogromną cykloramę. Aby dodać przestrzeni kobiecego charakteru wstawiliśmy do środka biało-różowe meble, bukiety kwiatów wsadzone w butelki BOLS Genever oraz metalowe wiaderka, a aby wszystko osadzić w bardziej swojskiej, wakacyjnej atmosferze dołożyliśmy do tego palety, drewniane skrzynki, sztuczną trawę, a nawet sznurki na pranie, na których powiesiliśmy pamiątkowe koszulki dla uczestniczek. Na ścianach powiesiliśmy inspirujące plakaty, które doświetlone zostały różowym światłem. W jednym rogu sali stanął bar, w drugiej ścianka do zdjęć, tron dla prawdziwej królowej, a obok niego lustro, by każda Pani, pozująca do zdjęć Bartosza Piaseckiego,mogła sprawdzić czy na pewno wygląda oszałamiająco. 

Przede wszystkim grafika!

Globalne KV dla projekty przewidywało jedynie wykorzystanie określonych kolorów oraz struktury betonu jako tła. Nie zostały stworzone jednak materiały określające styl komunikacji zachęcający kobiety do śmielszczego stawania po drugiej stronie baru, jednocześnie osadzając go w estetyce marki Genever. Przełożyliśmy zadziorny charakter projektu, jego zabawę konwencją i samą nazwą na konkretny styl projektowy nawiązując do komunistycznych plakatów propagandowych oraz klasycznych dzieł sztuki, w których występują kobiety. Wszystko to miało w humorystyczny, ale i dobitny sposób pokazać siłę kobiet i ich rolę w kreowaniu historii ostatnich stuleci.

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas