Tradycyjne lody podane w nowoczesny sposób.

Ice Station to firma rodzinna, która od lat 90. tworzy domowe lody w oparciu o naturalne receptury.

Realizacja: Lipiec 2017 – Październik 2017

Wyzwanie

Klient nie myślał do tej pory o marketingu, jednak posiadając w centrum Krakowa jeden punkt dystrybucji i chcąc rozwinąć działalność o kolejne, potrzebował wsparcia działaniami promocyjnymi. Stąd myśl o nawiązaniu z nami współpracy.

Wyzwaniem przy tym projekcie było wzbudzenie świadomości marki z wieloletnimi tradycjami, u potencjalnych odbiorców z Polski jak i zagranicy. Jako, że produkt Klienta bronił się sam, lokalizacja lokalu również była atrakcyjna, potrzebna była jedynie zmiana w wizerunku, który był kojarzony ze stylistyką rodem z PRL. Zaproponowaliśmy całkowicie nowy koncept zakładający ukazanie Ice Station, jako nowoczesnego lokalu, przyjaznego turystom z najlepszymi lodami w Krakowie.

Rozwiązanie

Dla tego klienta realizowaliśmy stricte rebrandingowe działania, w ujęciu całościowym polegające na wizualnym ujednoliceniu samego lokalu, jak i wszelkich materiałów firmowych.

Zaczęliśmy od przygotowania wraz z architektami i dekoratorami wnętrz, projektu odświeżonego lokalu. Zadbaliśmy o wszelkie formalności związane z pracami remontowymi prowadzonymi w kamienicy, w której znajduje się lokal klienta – przy ul. Sławkowskiej. Złożyliśmy materiały takie, jak wizualizację do konserwatora zabytków i wydziału architektury.

Stworzyliśmy nową strategię komunikacji opartą o ukazanie produktów Klienta jako domowych, naturalnych i lokalnych. Uruchomiliśmy także kampanię reklamową skierowaną do osób w pobliżu lokalu, której celem było zachęcenie ich do przyjścia na lody do Ice Station.

Co zrobiliśmy

Stworzyliśmy nową strategię komunikacji opartą o ukazanie produktów Klienta jako domowych, naturalnych i lokalnych.

  • Uruchomiliśmy kampanię reklamową skierowaną do osób w pobliżu lokalu zachęcającą do przyjścia na lody.

Zajęliśmy się spójnością wizualną komunikacji marketingowej, przygotowując:

  • nowe logo,
  • akcydensy nowej identyfikacji (kubeczki na lody, cennik, neon, plakaty, serwetki),
  • kreacje reklamowe,
  • uzupełnienie dotychczasowej anglojęzycznej nazwy “Ice Station” o claim “Coffee, sweets, and more”.

Jaki jest Wasz ulubiony smak lodów? Naszym niezmiennie jest “więcej” ;) 🍦🍦🍦

Opublikowany przez Ice Station Niedziela, 13 sierpnia 2017

Zmieniamy się dla Was, ale jedno pozostanie niezmienne...smak naszych lodów! 🍦🍦🍦P.S. Dziś możecie już zobaczyć nasz lokal w nowej odsłonie - zapraszamy!

Opublikowany przez Ice Station Sobota, 22 lipca 2017

Stwierdziliśmy, że musicie nas lepiej poznać, a konkretnie nasze lody. Startujemy z serią postów "Czy wiesz, że...",...

Opublikowany przez Ice Station Środa, 16 sierpnia 2017

Jak przetrwać te upalne dni? Mamy podpowiedź - Ice Station! :) 🍦🍦🍦

Opublikowany przez Ice Station Niedziela, 30 lipca 2017

Rezultat

Odświeżenie wizerunku oraz dodanie do nazwy dodatkowego członu było jasnym komunikatem dla odbiorców produktu spoza Polski, a także otworzyło drogę Klientowi na poszerzenie oferty w przyszłości o sprzedaż kawy i ciast. Nowy, estetyczny wystrój lokalu stworzył przytulną oraz domową atmosferę, w której odwiedzający go klienci mogli poczuć się jak w domu. Uzupełnieniem jego atmosfery był komplet materiałów brandingowych oraz paczka materiałów fotograficznych wykonanych przez fotografkę – Anię Cupczyńską, które zadbały o spójność całej komunikacji również w przyszłości.

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas