Skandal w królewskim stylu.

Postawiono przed nami odpowiedzialne zadanie - w nasze ręce trafił bowiem jeden z najstarszych cocktailbarów Krakowa wymagający odświeżenia wizerunku.

Realizacja: Marzec 2017 – obecnie

Wyzwanie

To tu latami pisane były historie miksologii. Miejsce stało się dobrze znane miłośnikom autorskich drinków i dobrej zabawy, wiedzieliśmy więc, że poprzeczka zawieszona będzie wysoko. W trakcie rozmów z klientem dowiedzieliśmy się jednak, że bogata karta koktajli przyćmiewa równie doskonałą kuchnię, którą oferuje Le Scandale Royal. Jednym z naszych zadań stało się więc wypromowanie tej części oferty, objęliśmy również kompleksową obsługą wszystkie inne marketingowe aspekty funkcjonowania lokalu.

Rozwiązanie

Dokładnie przeanalizowaliśmy konkurencję, wyodrębniliśmy mocne strony Le Scandale Royal i skupiliśmy się na stworzeniu pełnej strategii marketingowej, która miała nadać rytm następnym miesiącom naszej pracy. Usystematyzowaliśmy twórczy chaos w zasobach klienta, który pojawił się ze względu na wcześniejszą współpracę z wieloma podmiotami, agencjami oraz na włąsny brak wewnętrznej spójnośći w prowadzeniu działań marketingowych całej grupy. Na bazie tych działań powstała kompleksowa strategia, którą stosujemy konsekwentnie z doskonałymi rezultatami.

Marketing online i offline

Dbamy o pełen marketing online i offline klienta, upewniając się, że wszystkie informacje ukazujące się w kulinarnych przewodnikach są aktualne i zachęcające. Na bieżąco informujemy branżowe portale o odbywających się eventach oraz zamieszczamy informacje o cocktailowej i kulinarnej ofercie.

Digital marketing

Dla Scandale Royal zbudowaliśmy dwujęzyczny system landing page’y, dzięki którym osoby poszukujące oferty śniadaniowej, lunchowej, obiadowej, cocktailowej oraz biznesowej z łatwością mogą skontaktować się znaleźć ku niej drogę. System ten objęty jest stałą obsługą, co gwarantuje, że na bieżąco monitorowana jest ich ekspozycja pod danymi frazami w wyszukiwarce. Umożliwiamy tym samym klientowi pozyskanie gości poszukujących specyficznej, wąskiej oferty, a budowa stron zachęca do udania się bezpośrednio do lokalu lub nawiązania kontaktu.

Branding

Od początku naszej współpracy wspieramy kontrahenta na każdym polu związanym z brandingiem i kreacją. Usystematyzowaliśmy projekty i wypracowaliśmy spójny key visual, który stosujemy we wszystkich kanałach marketingowych. Regularnie projektujemy nowe elementy używane w komunikacji z gośćmi, od kart, przez wkładki, vouchery, plakaty oraz wszelkie inne materiały, na które pojawia się zapotrzebowanie w codziennych działaniach.

Foto, video i eventy

Dzięki dedykowanym sesjom fotograficznym jesteśmy w stanie tworzyć komunikację w pełni dopasowaną do potrzeb lokalu. Zdjęcia są naturalne, przez co goście chętnie wchodzą z nami w interakcje w social mediach. Organizujemy sesje tematyczne, dzięki którym zdjęcia eksponują aktualnie promowaną ofertę: latem ogródek, wieczorami tapasy i dania restauracyjne czy koktajle, w tygodniu – śniadania.

Razem ze współpracującą z nami fotografką – Anią Cupczyńską tworzymy relacje foto i video eventów odbywających się w lokalu, a także dbamy o ich szczegółowe planowanie i oprawę – mieliśmy zaszczyt przeprowadzić między innymi inauguracyjną imprezę Moet Ice – pierwszego na świecie szampana stworzonego, by móc go serwować z kostkami lodu.

Kompleksowo zajęliśmy się komunikacją Scandale Royal w social mediach. Przejęliśmy zaniedbany, kilkuletni fanpage na Facebooku, a nasze działania zaczęliśmy od jego uporządkowania. Uzupełniliśmy go o wszystkie informacje, stworzyliśmy spójny key visual oddający eleganckiego, klasycznego ducha lokalu i opracowaliśmy strategię komunikacji, którą stosujemy do dziś. Dzięki niej zwiększyliśmy zasięgi nawet parokrotnie, wzmacniając je umiejętnie finansowanymi kampaniami reklamowymi.

Objęlismy pieczę również nad portalem TripAdvisor, regularnie dbając o odpowiadanie na opinie polskich i zagranicznych gości. Konto premium pozwala nam w pełni wykorzystać marketingowy potencjał tego portalu, dbamy więc również o zamieszczanie tam aktualnych zdjęć i informacji o ofercie.

Bo każdy z nas ma w sobie trochę dziecka ;) <3

Opublikowany przez Scandale Royal Czwartek, 1 czerwca 2017

Na piątkową kolację polecamy kotlety jagnięce serwowane ze szparagami, nowalijkami, jajkiem przepiórczym i czarnymi truflami. Do tego lampka wytrawnego Rieslinga - czy można lepiej rozpocząć weekend? :)

Opublikowany przez Scandale Royal Piątek, 5 maja 2017

Klesik Margarita wieczorową porą? 🍸

Opublikowany przez Scandale Royal Środa, 28 czerwca 2017

Jack Daniel's Gentleman Jack i Aneta polecają się na dzisiejszy wieczór! 🍸🍸🍸

Opublikowany przez Scandale Royal Niedziela, 30 lipca 2017

Czas na Listopadowe Weekendy Koneserów! Zobaczcie, co przygotowaliśmy dla Was w tym miesiącu, dołączcie do wydarzenia, zaproście znajomych, a przede wszystkim... odwiedźcie nas! :)

Opublikowany przez Scandale Royal Piątek, 3 listopada 2017

Przed nami ostatni letni weekend. Z tej okazji postanowiliśmy rozgrzać trochę atmosferę i przygotowaliśmy dla Was...

Opublikowany przez Scandale Royal Czwartek, 14 września 2017
Rezultat

Całościowo przejęliśmy komunikację marketingową klienta wspierając go we wszystkich działaniach. Udało nam się uspójnić strategię, materiały wizualne i sposób porozumiewania się ze swoimi gośćmi, zarówno w mediach tradycyjnych jak i on-line. To sprawiło, że wizerunek Le Scandale Royal został odświeżony, a oferta komunikowana jest systematycznie, szeroko i przede wszystkim – w sposób docierający skutecznie do gości. Ożywiliśmy martwe kanały social media wywołując zaangażowanie i zainteresowanie nadając im informacyjny i użyteczny charakter. Z dumą wspieramy codzienne funkcjonowanie tego legendarnego cocktail baru, będąc marketingowym filarem jego działalności.

0

nowych fanów od chwili przejęcia komunikacji

0

miejsce w rankingu TripAdvisor, dzięki konsekwentnym wspieraniu działań

+ 0

bardzo dobrych recenzji zebranych na portalu TripAdvisor

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas