Maksymalne wykorzystanie potencjału miejsca

Tao Teppanyaki & More to lokal grupy Zen Tao, mieszczący się przy ul. Józefińskiej 4, otwarty w wyniku sukcesu pierwszej fine diningowej restauracji.

Realizacja: Styczeń 2018 – Czerwiec 2018

Wyzwanie

Dla tego Klienta mierzyliśmy się z kilkoma kluczowymi kwestiami m.in. z odświeżeniem wizerunku lokalu posiadającego ugruntowaną pozycję na rynku. Celem tego działania było spowodowanie, aby potencjalni klienci restauracji kojarzyli to miejsce z lokalem modnym, wartym odwiedzenia i przystępnym, a jednocześnie serwującym kuchnię azjatycką na profesjonalnym poziomie. Właściciele byli świadomi, że posiadają najwyższej jakości produkt jednak ich marketing nie jest prowadzony należycie. Drugim istotnym wyzwaniem było prowadzenie komunikacji w sposób odróżniający od lokalu mieszczącego się przy al. Focha 24 – Tao Garden. Ponadto, musieliśmy także uwzględnić edukacyjny aspekt działań ze względu na wyróżniającą na tle innych lokali kuchnię “teppan” – chcieliśmy zwiększyć świadomość ludzi na temat tego, jak przygotowywane są dania przy użyciu tej specjalnej gorącej płyty. Inną kwestią, która również wymagała oddzielnych działań, to zwiększenie zamówień na dowóz wykonywanych przez bezpośredni telefon do lokalu.

Rozwiązanie

W momencie przejmowania przez nas działań marketingowych, czynnikiem utrudniającym był brak strategii komunikacji oraz spójnej identyfikacji wizualnej lokalu. Opracowaliśmy więc na początku nowe motto marki – “Tao Teppanyaki & More – harmonia smaków”.

Stworzyliśmy współgrający z nim Key Visual, dzięki któremu mogliśmy odróżnić restaurację na tle innych miejsc z grupy TAO. Postanowiliśmy odnieść się do Teppana, jako cechy szczególnej. Była to jedyna w Krakowie restauracja posiadająca tenże piec, przy pomocy którego wyspecjalizowany kucharz, na oczach gości w widowiskowy sposób przyrządzał azjatyckie potrawy. Drugim czynnikiem, do którego odnieśliśmy się projektując Key Visual były wnętrza lokalu. Tak więc użyliśmy betonowej tekstury kojarzącej się z wnętrzami lokalu oraz motywu metalowej płyty, która w oczywisty sposób nawiązuje do sposobu przyrządzania potraw stylem Teppanyaki. Te dwie połączone ze sobą powierzchnie stanowią doskonałe tło, dla kolorowych potraw z oferty restauracji – pozwalają skupiać na sobie uwagę.

Projekty graficzne

Zaprojektowaliśmy, w myśl korespondowania z pozostałymi restauracjami grupy ZEN TAO, spójne materiały użytkowe – zbiorczy stand zawierający informację o wszystkich lokalach oraz jednorazowe papierowe podkładki pod talerze. Materiały te można znaleźć w pozostałych lokalach grupy ZEN TAO.

Foto - Video

Podobnie, jak w przypadku reszty miejsc należących do Klienta, razem z fotografką – Anią Cupczyńską, zajęliśmy się organizacją sesji fotograficznych na potrzeby działań w social mediach. Wykonaliśmy zdjęcia oferty, wnętrz i kadry.

Opracowaliśmy strategię contentową marki, w tym położyliśmy nacisk na aspekt edukacyjny związany z wyjaśnieniem czym jest teppan. Chcieliśmy zwiększyć świadomość ludzi na temat tego, jak przygotowywane są dania przy użyciu tej specjalnej gorącej płyty. Aby zachęcić fanów do aktywnego uczestnictwa w życiu fanpage’a zorganizowaliśmy konkursy oraz nawiązywaliśmy w komunikacji do atrakcji Podgórza: m.in. do Kładki Bernatka znajdującej się nieopodal lokalu. Kierowaliśmy treści w social mediach do osób w średnim wieku, biznesmenów i turystów.

Jesteśmy jedynym lokalem w Krakowie, który proponuje swoim gościom Teppanyaki, czyli widowiskowy styl gotowania na...

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Sobota, 13 stycznia 2018

Weź ze sobą sushi nad Wisłę 🌤🥡 :) Polecamy lekki zestaw sushi “Geisha” i pyszną zupę Tom Kha z krewetkami :)Take our...

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Sobota, 26 maja 2018

🐇Oto Ramen - jeden z królików, którego możecie u nas spotkać… w roli wesołego rezydenta :) Wpadnijcie do nas dzisiaj by pogłaskać Ramena!

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Niedziela, 21 stycznia 2018

‼KONKURS - zdobądź voucher o wartości 200 PLN na nasze sushi‼👉Zadanie jest proste: znajdź wszystkie króliczki i napisz ich liczbę w komentarzu.Konkurs trwa do niedzieli (29.04) do 12:00 :)🕚CZAS START!

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Czwartek, 26 kwietnia 2018

Tyle miłości <3 🍣Oznacz znajomego i przyjdźcie dziś razem na jednej z naszych zestawów sushi :)So much love <3 🍣Tag your friend and visit us together for one of our sushi sets :)

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Środa, 9 maja 2018

Napisz w komentarzu pierwsze słowo, które wpadnie Ci w oczy z poniższej rozsypanki 👀

Opublikowany przez TAO Thai & Sushi Piątek, 9 lutego 2018

Rebranding

W kwietniu 2018 r. na potrzeby dopasowania nowej koncepcji związanej z przeniesieniem Teppanyaki do lokalu przy Dolnych Młynów 10, dokonaliśmy działań rebrandingowych polegających m.in. na dostosowaniu logotypu do nowej oferty restauracji i zmianie nazwy na Tao Thai & Sushi.

Dzięki powodzeniu akcji lojalnościowej, uniezależniliśmy Klienta od ogólnopolskiego portalu specjalizującego się w realizacji zamówień na wynos oraz zwiększyliśmy zainteresowanie grupy docelowej restauracji dowozami.

Rezultatem naszych działań marketingowych online było kilkukrotne zwiększenie zasięgów treści związanych z restauracją Tao Thai & Sushi, co przełożyło się na świadomość marki.

Rezultat

Skutkiem naszych działań było wypozycjonowanie restauracji jako przyjaznej turystom, której oferta skierowana jest do modnych i młodych odbiorców, ale zawsze powita w swoich prograch starszych odbiorców kultury Azji.

+ 0

do niemal tylu osób dotarliśmy z informacją o lokalu w pierwszych 3 miesiącach

wzbudzenie zainteresowania lokalnych odbiorców oraz turystów kuchnią Teppanyaki

+ 0

pozyskanie nowych fanów w okresie 3 miesięcy od rozpoczęcia działań

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas