Tao Therapy, czyli harmonia pomiędzy jin i jang w życiu pełnym pośpiechu

Realizacja: Grudzień 2017 – Czerwiec 2018

Wyzwanie

Głównym wyzwaniem we współpracy z Tao Therapy – salonem z tradycyjnym masażem tajskim, było znalezienie sposobu na podkreślenie odmienności charakteru miejsca względem klasycznych usług świadczonych w sterylnych salonach SPA bądź tych z masażem zdrowotnym. Wymagało to przygotowania zupełnie nowej identyfikacji wizualnej, a co za tym idzie spójnej idei na komunikację w social mediach, które były zupełnie nieaktywne. Sprawę utrudniała trudna lokalizacja miejsca oraz brak komunikacji nastawionej na obcokrajowców. Zupełnie niewykorzystany był potencjał wspólnego reklamowanie z sąsiadującym obok Tao Teppanyaki & More.

Rozwiązanie

Postanowiliśmy przede wszystkim w komunikacji na FB pokazać, że jest to tradycyjny, rzadko spotykany w Krakowie, gabinet masażu. Odeszliśmy od otoczki pięknego SPA, a przede wszystkim zaczęliśmy pokazywać wnętrza i główne bohaterki, czyli rodowite Tajki, które wykonują masaże. Na fanpage’u przedstawiliśmy każdą z nich, co więcej ich wizerunki pojawiają się także na zdjęciach. Czasem posiłkujemy się zdjęcia z banków zdjęć, jednak staramy się by bardzo mocno oddawały one klimat i atmosferę tego specyficznego miejsca.
Dużą rolę w komunikacji odegrał blog, który stworzyliśmy po przeprowadzeniu wielu rozmów z masażystkami – poznaliśmy tajniki ich pracy, które staramy się w przystępny sposób przekazywać naszym fanom. Notki na blogu cieszą się dużym zainteresowaniem.

Branding i content marketing

Przygotowaliśmy zupełnie nowy Key Visual miejsca, który oddalał skojarzenia z chłodnym i sterylnym tradycyjnym SPA, a podkreślał kameralność i atmosferę lokalu.
Nacisk w komunikacji położyliśmy wokół bardziej “lifestylowego” ujęcia treści – pomagał w tym także regularnie prowadzony przez nas blog.

Sesje fotograficzne

Zorganizowaliśmy sesję dla działań w social mediach, w ramach której wykonaliśmy zdjęcia zabiegów, wnętrz i kadry. Dodatkowy nacisk położyliśmy właśnie na te ostatnie, aby pracujące tam rodowite Tajki stały się twarzą miejsca.

Myśl przewodnia na dziś! :)

Opublikowany przez Tao Therapy Środa, 7 lutego 2018

Używacie do pielęgnacji swojej skóry olejku ze słodkich migdałów? Jeśli nie, to koniecznie zacznijcie! Przywraca skórze...

Opublikowany przez Tao Therapy Niedziela, 7 stycznia 2018

Poznajcie naszą drugą masażystkę - Lin, ale niech Was nie zwiedzie jej młody wiek, bowiem Lin ma bardzo bogate...

Opublikowany przez Tao Therapy Środa, 3 stycznia 2018

Kto dziś marzy o takiej scenerii? ;)

Opublikowany przez Tao Therapy Sobota, 30 grudnia 2017
Rezultat

Głównym celem naszych działań było obudzenie fanów na fanpage’u Tao Therapy – do czasu przejęcia przez nas profilu był on praktycznie martwy, pod postami nie pojawiały się żadne interakcje. Zaczęliśmy tworzyć posty, które zaangażują fanów i sprawią, że chętnie wejdą oni w dyskusję lub zostawią lajka czy udostępnią dany post. Nasz cel został osiągnięty, dzięki luźnym postom dotyczącym pielęgnacji, odpoczynku i motywacji fani obudzili się, obecnie pod wpisami odnotowujemy zawsze kilkadzieści interakcji, zdarzają się nawet posty pod którymi fani zostawia ponad 100 reakcji i udostępnią je ponad 10 razy. Mimo iż jest to lokalny profil (początkowo 600 fanów – podwoiliśmy tę liczbę), reklamujący raczej trudną usługę (masaż tajski nie jest zbyt popularny w PL), to efekty są naprawdę zadowalające.

0x

więcej interakcji pod każdym postem na Facebooku

0

ciekawych notek na blogu skupiających się wokół tematyki tajskiego masażu

ilość stresu jaka spadła z ramion klientów Tao Therapy w trakcie naszej współpracy

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas