Najlepszy fine dining w samym sercu Krakowa

Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant

Realizacja: Grudzień 2017 – Czerwiec 2018

Wyzwanie

Zen Sushi Bar & Restaurant jest jedną z najstarszych restauracji oferujących japońską i azjatycką kuchnię w Krakowie – działa na rynku już ponad 9 lat. Ulokowana w samym sercu Rynku Głównego od lat serwuje najlepszej jakości produkt. Właściciele miejsca byli tego świadomi, jednocześnie zaobserwowali, że ich strategia marketingowa wymaga nie tylko odświeżenia, ale przede wszystkim nadania jej spójności. Naszym wyzwaniem było wzmocnienie i ugruntowanie pozycji Zen jako miejsca serwującego najlepsze sushi, opartego na najlepszym produkcie.

Rozwiązanie

Przystępując do współpracy zastaliśmy gotowe wnętrze i identyfikację wizualną, która nie licowała się z jakością serwowanej kuchni i nie odzwierciedlała atmosfery miejsca, stanowiącego jeden z najlepszych lokali z fine dining w Krakowie. Odświeżenie strategii marketingowej wymagało, z uwagi na lokalizację, położenia szczególnego nacisku na targetowanie na turystów w obrębie Rynku przy jednoczesnym przygotowania dwujęzycznej komunikacji, która dotąd nie była realizowana. Wcześniejsze działania promocyjne były bardzo niespójne, a zasięgi w social mediach generowane przez dotychczasowe kampanie były niewielkie. Założony blog był prowadzony bardzo nieregularnie. Świadomi czekających nas wyzwań najpierw do analizy wszystkich działań marki, a kolejno do działania…

Branding & digital marketing

Odświeżyliśmy wizerunek miejsca poprzez przygotowanie nowego Key Visuala, oddającego charakter marki jako miejsca serwującego najlepszą kuchnię japońską i azjatycką dla klienta premium. Kolejno rozwinęliśmy potencjał bloga, który prowadzony przez nas regularnie skupia wokół siebie miłośników lokalu i kultury japońskiej, tworząc małą społeczność.

Projekty graficzne

Przygotowaliśmy zupełnie nowego menu, które w odświeżonej formie przedstawia ofertę lokalu i spójne jest z nowym Key Visualem.
Opracowaliśmy także standy, które przy zachowaniu odrębnych Key Visuali poszczególnych miejsc (innych lokali całej grupy ZEN TAO), tworząc wzajemnie uzupełniające się reklamy.

Sesje fotograficzne

We współpracy z fotografką – Anią Cupczyńską, zorganizowaliśmy też profesjonalne sesje produktów, a także sesje specjalnie dla działań w social mediach, w ramach której wykonaliśmy zdjęcia oferty, wnętrz i kadry.

Oto jedna z naszych przystawek - Maguro Tataki, czyli delikatnie opiekany tuńczyk podany z czosnkiem i imbirem. Skusicie się?

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Wtorek, 13 marca 2018

Tłusty czwartek świętujcie z nami pączkami posypanymi matchą! Zapraszamy!

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Czwartek, 8 lutego 2018

W naszym menu znajdziecie marynowanego w miso i sake halibuta z grilla serwowanego z kuskusem kolendrowym :) Kto ma na niego ochotę?

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Niedziela, 4 lutego 2018

Mule to zawsze dobry pomysł - zgadzacie się? :)

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Wtorek, 30 stycznia 2018

Chcecie poznać rodzaje sushi? Zapraszamy na naszego bloga, gdzie wszystko dokładnie opisaliśmy! :)

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Piątek, 9 lutego 2018

Nasi Sushi Masterzy czekają już na Was przy barze! ;) Odwiedzicie nas dzisiaj? :)Our Sushi Masters are waiting for you at the bar? Would you visit us today?

Opublikowany przez Zen Sushi Bar & Japanese Restaurant Wtorek, 12 grudnia 2017
Rezultat

Głównym celem naszych działań po przejęciu profilu było jego obudzenie i zaktywizowanie fanów, którzy już tam są. Cel ten został osiągnięty, nasze posty zaczęły angażować – większość wpisów przedstawiających dania ZEN odnotowuje ponad 50 polubień, zdarzają się nawet takie z liczbą lajków większą niż 100 (wcześniej, przy znacznie większych budżetach reklamowych każdy post miał po 4-5 reakcji). Zmieniliśmy też sposób komunikacji – pokazujemy sushi masterów przy pracy, robimy posty RTM, w ciekawy sposób informujemy o promocjach restauracji. Działania w Social Media są graficznie spójne z akcydensami w restauracji.

Duży nacisk położyliśmy na turystów – nie tylko w kampaniach na Facebook’u, ale też TripAdvisorze. Dbaliśmy o aktualność profilu, rozmawialiśmy z zagranicznymi Gośćmi, korzystaliśmy także z reklam w tym serwisie.

+ 0%

zasięgu postów już w pierwszym miesiącu współpracy

+ 0

nowych fanów w ciągu 6 miesięcy współpracy

+ 0%

polubień postów względem okresu przed naszym działaniem

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas