Tu warzywa grają pierwsze skrzypce.

Inwestor zjawił się u nas z pomysłem na miejsce, jakiego w Krakowie jeszcze nie było - koncept zakładał zupełne odwrócenie tradycyjnych ról na talerzu

Realizacja: Grudzień 2016 – obecnie

Wyzwanie

W Zielonym Do Góry to warzywa miały grać pierwsze skrzypce, a mięsa i ryby – występować jako uzupełnienie pysznych kompozycji w akompaniamencie autorskich przetworów i kiszonek. Jednocześnie komunikacja musiała jasno informować, że nie jest to miejsce stricte dla wegetarian, a lokal, w którym tradycyjna polska kuchnia podawana jest ze współczesnym, oryginalnym twistem. Chociaż inwestor przyszedł do nas z pomysłem na nazwę, całości brakowało spójnej oprawy graficzne.

Naszym zadaniem było również wsparcie konceptu zgodnie z którym Zielonym Do Góry nie miało być restauracją hotelową, mimo mieszczenia się w budynku apartamentów – stanowiło to ambitne wyzwanie komunikacyjne.

Rozwiązanie

Bazując na naszym doświadczeniu na lokalnym rynku branży HoReCa wiedzieliśmy że Podgórze, lokalizacja wybrana przez inwestora, cierpi na niedobór ciekawych miejsc kulinarnych. Na podstawie znajomości rynku stworzyliśmy strategię komunikacji dostosowaną do klienta świadomego, poszukującego nowości i zainteresowanego odkrywaniem świeżych połączeń. Czyli dokładnie takiego, jakiego chciał przyciągnąć Inwestor.

Branding

Stworzyliśmy go od podstaw, projektując trafny Key Visual i proste logo, które dokładnie odzwierciedla charakter i esencję konceptu oraz ekosystemu jaki chce tworzyć. Wymyśliliśmy również język i hashtagi, którymi marka Zielonym Do Góry komunikuje się ze swoimi fanami.

Dzięki tej pracy mogliśmy stworzyć dla Inwestora spójne, piękne i praktyczne materiały, takie jak łatwe w modyfikacji, sezonowe menu, kartę alkoholi, wizytówki, papier firmowy, naklejki na słoiczki pełne ich autorskich kiszonek, vouchery, kreacje outdoor’owe i inne materiały.

zdg_b_5
zdg_b_3
zdg_b_2

Eventy

Gdy restauracja była gotowa zaplanowaliśmy dwa pre-openingi – soft-opening dla inwestorów i przyjaciół, oraz pre-opening, który pozwolił nam wysłać informację w świat jeszcze przed oficjalnym otwarciem progów lokalu. Te dwa eventy zapoczątkowały falę dobrych recenzji i poleceń, dzięki którym o restauracji dowiedział się kulinarny światek Krakowa.

W szybkim tempie restauracja zyskała renomę gości lokalnych i przyjezdnych, a mnogość publikacji wspieranych umiejętnym media relations świadczy o jego sukcesie. Dzięki kampaniom outdoor ranne ptaszki mogły dowiedzieć się również o tym, że Zielonym Do Góry jest miejscem, w którym można zjeść bardzo wczesne śniadania, co znacząco zwiększyło frekwencję w lokalu. Tego typu akcje reklamowe tworzymy dla restauracji regularnie, dzięki czemu na bieżąco dbamy o promowanie poszczególnych elementów bogatej oferty.

Od początku istnienia restauracji prowadzimy wszystkie kanały social media restauracji dzieląc się angażującymi treściami, zapraszając fanów na wydarzenia, promując informację, na bieżąco publikując newsy o lunchach, zmianach w menu oraz nowościach. Z pomocą płatnych, promowanych treści docieramy do coraz szerszej publiczności, do maksimum wykorzystując potencjał mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama oraz TripAdvisora, medium popularnego zwłaszcza wśród zagranicznych turystów.

To dziś! Po wielu miesiącach starań i prób...otwieramy! Czekamy na Was od 12:00 🙂

Opublikowany przez Zielonym Do Góry Piątek, 17 marca 2017

Próbowaliście już naszej wariacji na temat burgera? Serwujemy go z kotletem z czerwonej fasoli, Kimchi i kiszonym ogórkiem z curry <3 Kto ma ochotę?

Opublikowany przez Zielonym Do Góry Sobota, 29 kwietnia 2017

Próbowaliście już naszego lodowego nugata z malinami, kruszonką i szczawikiem zajęczym? 🍰🍰🍰P.S. Przypominamy o naszej weekendowej ofercie - #rodzinnyobiad w ZDG!

Opublikowany przez Zielonym Do Góry Niedziela, 30 lipca 2017

Wasze dzieciaki też kochają ogórkową? <3

Opublikowany przez Zielonym Do Góry Niedziela, 2 lipca 2017

Foto i video

Zadbaliśmy o to, aby we wszystkich kanałach komunikacji kuchnia Zielonym Do Góry prezentowała się smakowicie i imponująco. Profesjonalne sesje zdjęciowe wykonywane przez Bartosza PiaseckiegoAnię Cupczyńską organizujemy przy każdej zmianie karty, aby fanów restauracji na bieżąco przyciągały pysznie wyglądające propozycje. Zdjęcia wnętrz pozwoliły nam natomiast przyciągnąć amatorów oryginalnych realizacji architektonicznych. Regularnie prezentujemy również zdjęcia kadry restauracji, aby przybliżyć pracujące tam osoby publiczności.

Rezultat

Udało nam się stworzyć miejsce znane w Krakowie z tradycyjnej, polskiej kuchni ze współczesnym twistem. Nowe, sezonowe menu zawsze budzą zainteresowanie stałych bywalców, a dania budzą dużo skrajnych emocji – jedni uważają je za zbyt odważne, inni – odnajdują miłość na całe życie. To nas cieszy, bo udało nam się pomóc w wykreowaniu restauracji, koło której nie da się przejść obojętnie. Dzięki stałej obsłudze Zielonym Do Góry dbamy o to, aby to zainteresowanie było regularnie podtrzymywane, a kolejne propozycje trafiały do zainteresowanych gości, z Polski i zagranicy.

+ 0

śniadań zaserwowanych przez 11 miesięcy 2018 roku

+ 0

5-gwiazdkowych ocen na Facebook'u.

0x

większy ruch w restauracji w trakcie kampanii śniadaniowej 2w1.

+ 0

lunchy sprzedanych od początku 2018 roku

Opinie

Sprawdź, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu!

Napisz do nas