Blog

Świąteczny social media marketing w gastronomii – artykuł dla Social Footprint

Autor: Michał Nowakowski on 13 grudnia 2014 , Możliwość komentowania Świąteczny social media marketing w gastronomii – artykuł dla Social Footprint została wyłączona

Zrzut ekranu 2014-12-10 o 11.43.54Widząc reklamę Coca-Coli z Mikołajem oraz półki w supermarketach uginające się pod ciężarem czekoladowych choinek, słysząc w radio „Last Christmans”, wiemy jedno: „Święta nadchodzą!” Czy aby na pewno? Przecież mamy dopiero początek listopada. No właśnie…  A jak jest w mediach społecznościowych lokali gastronomicznych? Czy marki gastronomiczne także zaczynają swoją opowieść wigilijną dwa miesiące przed „pierwszą gwiazdką”? Jak się to ma do kondycji branży w SM w ogóle

Na te i inne pytania starałem się odpowiedzieć w krótkim artykule, który ukazał się w listopadowym wydaniu Social Footprint. Comiesięczny, prestiżowy raport dotyczący social media opracowywany przez NapoleonCat oraz wirtualnemedia.pl tym razem skupił swoją uwagę wokół tematu “Święta Bożego Narodzenia 2014”.

Plik z artykułem w formacie PDF do obejrzenia tutaj > Świąteczny Social Media Marketing z punktu widzenia branży gastronomicznej

Cały raport w wersji on-line do przeczytania > tu.

Zachęcam do lektury.

Komentarze

Udostępnij ten wpis